15 Nisan 2008 Salı

Sizin İçinde Benim Kadar Anlamlı mı Sözleri ???

Dido - Life For Rent

Henüz gerçekten evim diyebileceğim bir yer bulamadım
Hiçbir yerde bunu yapabilecek kadar uzun kalmıyorum
Aşık olmadığım için tekrar özür diliyorum
Ama kalbinin tam olarak kırılmadığına aldırıyormuş gibi değilim

Bu sadece bir fikir, yalnızca bir fikir

Ama eğer hayatım kiralıksa ve satın almayı öğrenmiyorsam
O zaman sahip olduğumdan daha fazlasını hak etmiyorum
Çünkü sahip olduğum hiçbir şey gerçekten bana ait değil

Her zaman denize yakın bir yerde yaşamaktan hoşlanacağımı düşünmüşümdür
Dünyayı tek başıma gezmeyi ve hayatımı daha basit yaşamayı
Bu hayale ne olduğu konusunda hiçbir fikrim yok
Çünkü burada gerçekten beni durdurabilecek hiçbir şey kalmadı

Bu sadece bir fikir, yalnızca bir fikir

Ama eğer hayatım kiralıksa ve satın almayı öğrenmiyorsam
O zaman sahip olduğumdan fazlasını hak etmiyorum
Çünkü sahip olduğum hiçbir şey gerçekten bana ait değil

Kalbim bir kalkanken ve onu indirmeyecekken
Başarısız olmaktan, denemeyi bile göze alamayacak kadar korkarken
Yaşadığımı nasıl söyleyebilirim

Hiç yorum yok: