21 Mayıs 2008 Çarşamba

SENİN BENİ SEVMEYE NİYETİN YOKMUŞ...


Önce tanıştık, konuştuk.
Dakikalar saatleri, saatler günleri, günler haftaları kovaladı.
Biz zamanın nasıl geçtiğini fark edemedik, seneyi devirdik.
Aramızdaki en büyük engeli yol bildik.
Ama senin beni sevmeye niyetin yokmuş...

Pembe bir toz buluntunda yaşarmışım haberim yokmuş.
Gecelere, sığmayan birlikte olacağımız günlerin hayali...
Tarçın kokulu tenim...
Konuşmalardaki yalancı seni seviyorum demeler...
Ama senin beni sevmeye niyetin yokmuş...

Sonra ansızın pembe bulutlardan gerçek dünyaya düştüm.
Şimdi her yerim yara bere içinde.
Ama senin bir suçun yokmuş, ben kendimi kandırmışım.
Sana duyduğum aşk değilmiş, alışkanlıkmış.
Bunları ben söylemedim öyle olduğuna inandırıldım...
Ama senin beni sevmeye niyetin de yokmuş ...

Şimdi...
SENİ SEVDİĞİM İÇİN SENDEN ÖZÜR DİLERİM...

12 yorum:

mihail dedi ki...

yeni turgut uyar'ların edip canseverlerin bir gün yeniden vücut bulup dünyamızı şereflendireceğine dair inancımı hiç yitirmemiştim :)))

poseidon dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
poseidon dedi ki...

Bunu anlmam geç oldu ince bir espiride içerse iltifatın için teşekkür ederim :) Reankarnasyona inanırım ya sen inanırmısın :)Belkide öyledir birilerinin beni keşfetmesi gerek... lol :)

Draga dedi ki...

ülkeye daha mühim reankarnasyonlar lazım diim bende bugünlük gıcıklık sınırlarımı zorlayayım

poseidon dedi ki...

AAAAA kıskanma. Lol. ben belkide öyleyim :D nerden bilinir belli olmaz :)İçimdeki cevheri bulacak biri lazım ahahaha

Draga dedi ki...

haha maden ekiplerine haber ver magmaya kadar inen bir yol olur bu..:)

poseidon dedi ki...

Derin adamım ondan olsa gerek lol... :)))

mihail dedi ki...

@poseidon: reenkarnasyona inanmam güzelim. ayrıca...içindeki cevheri ortaya çıkarmak için maden ekipleri değil doktor neşteri gerek sana...lol

poseidon dedi ki...

Aman sende bir teşekkür ettim demediğiniz laf kalmadı :)

Adsız dedi ki...

Orta yaşlı bir kız, bilmem hangi ilin dayanışma derneginde biz alkol ikindisini çoktan geçmişken bakmak istermisiniz diye kendi yazdıgı ve kendi çabasıyla bastırdığı şiir kitabını uzatmıştı.

Alkolin etkisinden değil tabiki de bu çabadan dolayı karşılıksız kalamadım tabi aldım kitabı. Kız diger masaları gezinirken ugurlu rakamlarımdan oluşan sayfalara göz attım. İlk can alacı noktada uğurlu sayımın bulundugu sayfada yazan;

"Ben seni severken sana sormaksızın sevmiştim ki"

olmuştu. aradan geçen yıllara ragmen unutulmayan sözlerdir ve ben kendimce de inanırım ki kişi seviyorsa sevgisinden dolayı özür dilememelidir... Cevap alamıyordsa kendi içinde kavurup, kendinide yaralamadan yüzde güzel bir tebessüme dönüştürmelidir...

poseidon dedi ki...

Güzel yorumundan dolayı teşekkür ederim... Başka güzel yorumlarınıda bekliyorum...

okan evren dedi ki...

şiirde inanışmaz bi içtenlik var. size de öyle gelmiş olabilir mi bilmiyorum. sanki şiiri yazan başkası değil ben gibiyim. lafı evelemeden gevelemeden duygulara tercüman olan şiirlerden bu benim için. gerçekten çok samimi. bu kadar gerçek şeyler olunca benim için mutlaka dalıp gidip gelmeler de oluyo muhakkak. yoksa bunları yazdırmazdı bana.