19 Mayıs 2008 Pazartesi

Sevgiliye...

Yağmur yağıyor...
Belli ki nergisler mutlu halinden dans ediyorlar.
O yağmurun altında olmak isterdim ki gözyaşlarım belli olmasın...
Genelde yağmurda yürürken ağlarım.
Kafamı kaldırırım havaya ve yüzümü ıslatmasını izlerim
Tenimi okşayışını, ılıklığını ve bana verdiği huzuru severim...

Bugün hava yine kapandı...
Altında bekledim bulutların ama yağmur yağmadı...
Yere bir kaç damla düştü.
Düşen yağmur taneleri değildi benim gözyaşlarımdı...
Senin için ağlıyordum...

1 yorum:

okan evren dedi ki...

bu şiiri ilk okuduğumda da sayın şaire dediğim gibi aklıma bi şarkı geldi. ama bunun kesinlikle yazarın yaratıcılığıyla ilgisi yok. zira o şarkıyı bilmiyor bile. güzel düşünülmüş özgün şeyleri yazmaya devam et.
şarkıda da anlatılan şuydu:
ben ölünce yağmur yağsın
ağladığı belli olmasın...
ama tekrar söylüyorum bun şairin özgünlüğünü değiştirmiyor, şair şarkıyı bilmiyor bile...