8 Ağustos 2008 Cuma

SENİ SEVİYORUM...


Ani bir sessizlik oldu.
Herşey birden kararı verdi.
Bir ışık aradım ama yoktu,
İçimi aydınlatacak...
Ne ay ne de yıldızlar ne de güneş.
Ya sen!
Sende yoktun.
Issız limandan daha ıssız bir yerde,
Susuz bir ekinden boynum daha bükük halde.
Kaldım oralarda.
Ne gündüzü bildim ne geceyi.
Neden bu yanlızlık, bu özlem ?
Nedir bizi ayıran, uykusuz gecelere koyan?
Yeter olsun rüyalarda buluşmalar.
Teninin tenime
Gözlerinin gözlerime
Dudaklarının dudaklarıma değmesini istiyorum.
Seni istiyorum, sensizliği değil.
Seni seviyorum.

3 yorum:

Adsız dedi ki...

Gecenin tam 3'ünde ...

poseidon dedi ki...

sende kimsin yahu :)

okan evren dedi ki...

canım hangi şiirini okursam okuyayım aynı şeyleri düşünecem, yazacam. çok samimi bea. ben yazmışım gibi sankim. sen yaz hep...