16 Haziran 2008 Pazartesi

ASKERLİK HİZMETİNDEN MUAF TUTULMA TALEBİ

*Gerçek bir olaydır resmi kayıtlardan alınmıştır !!!

Saygı değer HakimBey.. Saygılarımla size açıklama özgürlüğümü kullanarak bazışeyleri bildirmek istiyorum. Umarım bu durumu en kısa zamanda açıklığakavuşturursunuz.Şu günlerde askerliğe çağrılacağım.Adım Cafer Keskinbıçak .24 yaşındayım ve şu anda 44 yaşında olan Mahmure adındaki dul birbayanla üç yıl önce evlendim.Evlendiğim kadının şu anda 25 yaşında Düriye diye bir kızı var vebabam Ferit Keskinbıçak ise bu bahsetmiş olduğum üvey kızım Düriye ilegeçen yılın ocak ayında evlendi. Böylelikle babam, karımın kızı ileevlendiği için damadım olmuş oldu. Aynı zamanda, üvey kızım da babamlaevlendiği için üvey annem olmuş oldu. Karım geçen sene benden hamilekaldı ve Kamil adını koyduğumuz bir oğlumuz oldu.Oğlum Kamil, üvey kızım Düriye'nin erkek kardeşi ve aynı zamandababamın da hem kayınbiraderi ve hem de torunu, üvey anneminde erkekkardeşi olduğu için benim de dayım oldu.Babamın eşi yani üvey kızım Düriye geçen sene kasım ayında babamdanbir erkek çocuğu dünyaya getirdi ve adını Arif koydular. Arif'te tababamın oğlu olduğu için benimde erkek kardeşim ve de kızımın oğluolduğu için de benim torunum oldu. Yani ben de aynı zamanda torunumolan Arif'in erkek kardeşi oldum. Ayrıca bir annenin evladının babasıeşi olduğuna göre bende eşimin kızının babası olmuş oldum. Aynızamanda kızımın erkek çocuğunun da erkek kardeşi oldum.Kısacası ben şimdi aynı zamanda üvey kızım Düriye'nin oğlu Arif'indebüyük babasıyım.Sayın hakim bey sizden ricam, benim askerlik görevimden muaf olmamyönünde karar vermenizdir.Zira şu anda ben...Babam Ferit Keskinbıçak'ın oğluyum.Babamın üvey kızım ile olan evliliğinden doğan Arif Keskinbıçak'ınbüyükbabasıyım.Aynı zamanda babamın torunu olan oğlum Kamil Keskinbıçak'ın babasıyım.Bu durumda, sizde iyi biliyorsunuz ki mevcut kanunlarımız uyarıncabüyükbaba, baba ve oğul aynı zamanda askerlik yapamazlar...

Saygılarımla. Cafer Keskinbıçak.

Not:Adıyaman ili .... ilçesi ... Asliye Hukuk Mahkemesince...
Adli Tabiplik raporunda belirtilmiş olan psikolojikrahatsızlıklarından ve (!) aile içindeki dengesizliklerden dolayı
Cafer Keskinbıçak'ın askerlik hizmetinden muaf tutulmasına ve askerlikşubesindeki dosyasına bu şekilde işlenmesine karar verilmiştir....

Hiç yorum yok: