4 Haziran 2008 Çarşamba

STAIND - OUTSIDE


And you........................................Ve sen
Bring me to my knees................Beni Diz çöktürüyorsun
Again.............................................Tekrar
All the times.................................Her zaman
That i could beg you please........Sana lütfen diye yalvardığım
In vain...........................................Boşuna
All the times.................................Her zaman
That i felt insecure......................Kendimi güvensiz hissettim
For you.........................................Senin için
And i leave...................................Şimdi bırakıyorum
My burdens at the door.............Yüklerimi kapıda

But i'm on the outside................Ama ben dışarıdayım
I'm looking in...............................İçeriye bakabiliyorum
I can see through you.................Seni görebiliyorum
See your true colors....................Senin gerçek renklerini görebiliyorum
'cause inside you're ugly.............Aslında sen çirkinsin
You're ugly like me......................Sende benim gibi çirkinsin
I can see through you..................Seni görebiliyorum
See to the real you.......................Senin gerçek yüzünü görebiliyorum

All the times..................................Her zaman
That i felt like this won't end......Bunun sona ermeyeceğini hissettim
It's for you.....................................Bu senin için
And i taste.....................................Ve tadıyorum
What i could never have.............Asla sahip olamadığım şeyi
It was from you...........................O sendeydi
All the times.................................Her zaman
That i've cried..............................Ağladım
My intentions...............................Niyetlerim
Full of pride..................................Gurur doluydu
But i waste....................................Ama zamanı boşa harcıyorum
More time than anyone..............Herkesten daha çok.

But i'm on the outside
And i'm looking in
I can see through you
See your true colors
'cause inside you're ugly
You're ugly like me
I can see through you
See to the real you

All the times.................................Her zaman
That i've cried..............................Ağladım
All this wasted..............................Hepsi boşa gitti
It's all inside.................................Hepsi içerde
And i feel......................................Ve hissediyorum
All this pain..................................Tüm bu acılar
Stuffed it down............................Çekildi
It's back again..............................Tekrar Geri döndü
And i lie.........................................Ve ben uzanıyorum
Here in bed...................................Burada yatağımda
All alone........................................Tamamen yanlızım
I can't mend.................................Tamir edemem
But i feel.......................................Fakat Hissediyorum
Tomorrow will be okey..............Yarın güzel olacak

But i'm on the outside
And i'm looking in
I can see through you
See your true colors
'cause inside you're ugly
You're ugly like me
I can see through you
See to the real you

3 yorum:

okan evren dedi ki...

insanın içine işleyen şarkılar vardır, bide insanın içinden geçenleri anlatan şarkılar. bu şarkı her ikisi de sanırım benim için. duygularınıza tercüme olan şeyler de dolayısıyla kıymetli oluyor sizin için. iyiki yazılmış, iyiki söylenmiş dediğim şarkılardan...

poseidon dedi ki...

Açıkçası sana katılmamak elimde değil. Daha ilk dinlenildiği andan itibaren büyük bir etki bırakıyor insanın üzerinde :)

okan evren dedi ki...

etkinin nedeni hiç şüphesiz sadece sözleri değil. melodisi ve Aaron Lewis in muhteşem yorumu da hesaba katılmalı.